Pages

Thursday, March 31, 2011

:: berapa lama seorang blogger nak taip entry baru? ::

Assalamualaikum, 

Sedang aku sibuk buat kerja ni sempat jugak aku nak publish entry baru. Hehehe ... dah baca tajuk entry? Ha ... cuba la korang teka meneka antara satu sama lain ... bape? 5 saat? Tak mungkin ... 

Aku ni kan blogger baru so bab-bab macam ni mestilah aku tinjau-tinjau kan ... sebab sesetengah blogger yang aktif masukkan entry baru sampai 5-6 entries dari pagi ke malam. Sape? Cari la sendiri. Memang sentiasa updated blog dorang ni. 

Tapi yang nak citer sekarang ni kalau korang ada idea ke cerita ke nak publish entry baru bape lama korang amik masa? Lama tak? Hurmmm ~ aku rasa jawapannye subjektif  .. iyerlah depends kepada apa kebenda yang nak dipublishkan ~ tu dier bahasa ... lagipun bloggers biasanya  taip je terus apa ada dalam tempurung kepala tu kan~ Hehehe ...

Kalau yang formal mungkin amik masa skit. Yang nak kena cari bahan pun sama. Takut tersilap itu ini silap-silap kena saman .. ooopppsss ... Ok aku dah kira entry aku yang ni ... aku amik lebih kurang 5 minit untuk taip ~ termasuk carik gambar ~ now? Publish post!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...