Pages

Friday, March 25, 2011

:: aku blogger separuh masa ::

Salam, 

Haisshhh ~ penat jugak rupanya jadi blogger ni. Nak kena pandai bahagi masa. Aku ni dah la pemalas sikit. Hahaha ~ tapi bila jenguk blog-blog yang ada peminat tinggi buat aku jadi semangat sikit. Tengok blog Ben Ashaari? Beautifulnara? dah tengok Vlong Ben ngan Beautifulnara?

Ha~ kalau belum boleh singgah web dorang dan tengok Vlog tu. Nanti aku bagi link kat bawah. 44 minit video tu so macam-macam info kita boleh belajar dari bloggers yang hebat-hebat ni. Seyes sebagai blogger baru aku jengah jugak blogger otai nak cari ilmu dalam dunia blog ni. Malu bertanya sesat jalan ~ eh ~ usaha tangga kejayaan ~ eh ... boleh pakai la tu kan ... usaha kena ada beb ~ 

Mula-mula aku ingatkn dorang ni blogger sepenuh masa sebab updated je memanjang tapi bila dah tonton Vlog tu baru la aku tahu ~ dorang pun separuh masa. Ada ke blogger full time? Statement paling best bila Beautifulnara kata malam-malam dia jadi 'kelawar' ~ hahaha ~ tu la pengorbanan sebab rasa tanggungjawab kepada fans blog dorang ~ aku nak jadi jadi Robin la plak ... 

So? walaupun aku separuh masa aku akan cuba memberikan sesuatu yang terbaik dari blog aku untuk korang semua. Sekarang ni aku makin rajin jengah blog-blog orang lain walaupun masih baru. Ilmu tu luas beb ~ rajin usaha ada la buahnya nanti. ~

Terima kasih kepada mereka sebab sudi kongsi pengalaman ~ pasni aku nak usha-usha lebih mendalam blog2 otai di Malaysia ~ jom ~ 

Seperti dijanjikan ... klik SINI kalau nak tengok Vlog tu ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...