Pages

Tuesday, March 22, 2011

:: sebelum dan kenapa aku menjadi blogger ~ ::

Salam,


Huarghhhh ~ ooppss ~ maaf ... hehehe ~ pagi-pagi ni bangun tatkala hujan ni syok jer. Teringat plak kenapa aku jadi blogger ... Mesti semua blogger dah post topik macam ni tapi kat sini kita dengar kisah aku plak . Dah nama pun blog aku ~ hehehe ~

Waktu zaman sekolah dulu aku memang tak suka nak ada MySpace ke Friendster ni sebab bukan ada masa nak update pun tambah plak aku tak suka nak share kisah merepek-merepek cam budak2 lain. Pernah satu ketika aku fobia dengan komputer sebab aku pernah rosakkan komputer pertama aku. 


Tapi lepas abis belajar dan keje sekarang ni barulah terbukak pintu hati nak ada social network account then aku bukak la FB sebab memang tengah Hot semua orang ada. Memang best dapat jumpa balik kawan-kawan sekolah lama sampai kitaorang buat gathering dan semua aktiviti update kat situ. Lepas FB? Blogger la pulak ~ 


Memang sebelum ni kalau cari info dalam web aku selalu perasan info dari blog ni tapi aku kurang yakin la sebab pendapat masing-masing kan. Memandangkan aku perasan diri aku ni suka sangat berfikir walaupun benda yang kecik-kecik, terfikir aku nak buat blog. Uishhh ~ aku buat research dulu sebelum buat blog ni. Aku baca-baca dulu blog otai2 kat Malaysia ni dan sebagainya.. 




Lepas tu wujudlah blog rudyson7 ni ~bila dah ada blog ni barulah aku faham bukan senang nak jadi blogger yang berjaya dan tarik pembaca. Banyak topik yang aku nak kongsikan tapi kadang-kadang masa tak mengizinkan ~ walaupun blog ni adalah berdasarkan kebebasan bersuara tapi kita perlu ingat jugak jangan masukkan isu-isu sensitif. Silap-silap kena saman nanti ~ 


Apapun aku harap apa yang aku kongsikan dalam blog ni selain dapat memberi manfaat dan panduan untuk semua. Aku berharap pembaca blog aku ni akan terus bagi sokongan. InsyaAllah ~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...