Pages

Sunday, May 1, 2011

1 lawak 1 Malaysia !!!

Assalamualaikum,

Sedang aku mengemas bilik aku siang tadi, terjumpa buku adik aku. Buku apa? Buku 1 Lawak 1 Malaysia. Belek punya belek punya belek menarik jugak lawak2 dalam buku ni. Tapi jujurnya kalau di 'convert' jadi lakonan baru dapat feel lawak tu. Hehehe ~



Kalau bab lawak ni bila membaca effect dier kureng sikit melainkan content dier betul2 best! hahaha ~ Kira lawak dalam buku ni boleh buat skrip cerita. Buku ni diterbitkan oleh LUT'S CREATION dan diedar oleh DAUS BOOK CULTURE. Rasanya buku adik aku ni jilid 2 sebab ada nombor 2 kat buku tu. Hahaha ~

Takde tulis Copyright dalam buku ni jadi boleh la aku share ngan korang ye ~ nantikan lawak2 yang terdapat dalam buku tu .. ~ chow cincau ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...