Pages

Friday, April 1, 2011

:: bila mood aku berblogging? Ntah ~ ::

Assalamualaikum,

Semua tahu apa itu mood? Mesti la semua tau kan ... aku pun tak tau kenapa tapi sebelum dan selepas aku jadi blogger ni mood aku pelik sikit ... mood untuk blogging ye bukan mood lain ... biasanya aku dapat ilham waktu aku nek motor . Tak pun waktu aku jalan kaki sorang2 ~ tak pun waktu aku makan ... waktu mandi ... waktu nak tido .. eh banyak la pulak kan ...

Tapi masalahnya bila mengadap depan komputer je terus blurr tak tau nak tulis apa . Kalau time dapat ilham tu lima nam perenggan aku boleh karang dalam kepala otak aku ni. Benda yang aku nak tulis pun simple2 je tapi tu pun boleh lupa. Aishhh ~ adakah ini tanda aku sudah tua? Oh No ~

Aku rasa aku pun kena jadi cam blogger yang otai-otai yang selalu update blog dorang. Pegi beli NetBook satu pastu Broadband. Dapat je idea masa nek motor benti tepi jalan update blog. Cun? Hahaha ... yang penting time mood tengah seronok tu memang banyak la post baru yang aku keluarkan ~ ada la dalam 1..2..3..4..5..6.. ha dalam 2 camtu.. lebih dari 1 banyak la tu kan kan kan?

Ada sape2 kat sini nak derma untuk aku beli NetBook? eh ~ mana korang???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...