Pages

Saturday, March 26, 2011

:: hari-hari sabtu ku ~ ::

Assalamualaikum,

Tatkala separuh penduduk kat Malaysia ni bercuti pada hari Sabtu ~ aku pulak bekerja di hari Sabtu ... tapi bukan separuh hari ye ... 9am - 4pm ... Mesti ramai jugak yang keje ari sabtu kan?

Saje je aku update blog ni kongsi cerita aku ... hehehe ~ mana-mana yang baru baca blog ni aku nak kasi tau aku keje kat Asia e University. Tempatnya kat KL. Hujung-hujung minggu aku camni la ... cari duit lebih la katakan ~ kumpul duit kawin ... ooopppsss ...

Aku buat part time jaga AeU Knowledge Centre ... bahasa mudahnya Library ... bahasa melayunya Perpustakaan ... macam budak-budak aku ni . Apa keje aku? Aku ni part timer je so keje-keje biasa je yang Librarian kasi ...

Minggu lepas abis aku shelving buku yang belambak pastu hari ni aku buat cataloging plak ... yeke? Aku pun tak pasti tapi keje aku cop sana cop sini pastu tampal sana tampal sini. Last2 semua benda aku tampal barcode kang ... Hehehe ~ banyak ke bukunya? Ce tengok ...


Tu banyak lagi tu ~ hehehe ~ ok la ... tu je nak tulis ... selamat bekerja di hujung minggu ~ :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...