Pages

Thursday, March 31, 2011

:: istimewa: siapa dia? ::

Assalamualaikum, 


Sudah 2 hari aku tak update blog. Agak sibuk sikit weh ~ tapi aku ada sesuatu untuk korang. Nak tau apa? jom tengok ~ sebelum tu ... gambar hiasan ~~~








Si Anu   : Assalamualaikum. Sape nama dia tu? 
Si Polan: Waalaikumussalam. Nur 'Amira rasanya.
Si Anu   : Macam mana boleh kenal?
Si Polan: Hurmmm ~ dier tu mula-mula aku jumpa...eh silap... aku tengok kat
                 gambar potret  family dier. Aku penah pegi rumah dier dulu time 
                 raya ikut member aku. Mak aih punya la pemalu siap berlari ke 
                 dapur bila tengok aku. 
Si Anu   : Itu mula-mula ko tengok dier. Aku tanya camne bleh kenal? x(
Si Polan: Oh~ bila dah tengok tu aku sibuk la nak ngorat. Kakak dia tak 
                 mau kasi no tepon dia. Last2 aku message kat FB. Juai mahai 
                 dulu wooo ~pehtu akhirnya dapat jugak no.
                 Kalau dah ada nombor barulah berkenalan. Ok jawapan ni?
Si Anu   : Biasa je~ 
Si Polan: Cis ~
Si Anu   : Berapa lama dah kenal?
Si Polan: Tambah tolak aku rasa setahun dah kot~
Si Anu   : Budak mana dier tu?
Si Polan: Kontan, Pahang Darul Makmur ...betul ke? Hehehe ~ 
Si Anu   : Pernah dating dah ke? 
Si Polan: Dating? Dier kata 'spend time' ... bukan dating. Jumpa kat kedai 
                 mamak je mula2 ~ 
Si Anu   : Mamak je?
Si Polan: Bertiga ok ~ pastu ada la ke KLCC jalan-jalan ... :$ (malu ~ )
Si Anu   : Dier duduk katne?
Si Polan: La ni dier blaja kat Dungun ... rumahnya kontan lerr ...
Si Anu   : Tuuu dia ~ jauh jugak tu ... selalu jumpa cane jauh2 ni?
Si Polan: Sekali-skala je ~ kalau ikut skala peta nampak je cam dekat ... 
                  hahaha ~ ada la skali pegi kontan jumpa dier. 
Si Anu   : Kesian ~ ... 
Si Polan: Aik ... tu soalan ke ape???
Si Anu   : Oh ... silap-silap ~ berapa umo dier sekarang? Besday dier bile? 
                 Berat dier bape? Cantik ke orangnya? Ha ~ ko jawab ... 
Si Polan: Errrr ~ skip yang tu boleh ke??? Segan la nak jawab ... hehehe ~ 
Si Anu   : Tau pun ko~ dah ni soalan akhir untuk hari ni ... yang aku tanya 
                 kat ko panjang-panjang ni sebenarnya sape dier ni?
Si Polan: Ehem ... ko rasa? 
Si Anu   : Banyak main betol la ko ni ... nanti aku interbiu ko lagi ... tak jawab 
                 siap ko ... ~




Bersambung ... tapi tak tau lagi bila ~ :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...