Pages

Wednesday, April 20, 2011

aku di sini bersama kamu ...

Assalamualaikum,

Alhamdulillah ~ dah selesai majlis konvokesyen pertama Asia E University hari Ahad yang lepas. Akhirnya dapat jugak aku mengupdate blog aku ni. Ada jugak orang yang bertanya bila aku nak update blog ek ... ingatkan takde sape yang nak baca blog aku ni . heheheeh ~ terima kasih ...

Kepada yang baru membaca post ni ... kenapa tetiba aku cakap pasal 1st convocation? ha ... saje je sebab sebelum ni aku kata aku kemas sawang2 yang ada kat blog ni kan ... so sebenarnya aku sibuk2 sikit + kurang mood nak update blog ni ... hahahah ~

Aku ada cakap nanti aku share ngan korang majlis tu tapi aku sedang mencari bahan a.k.a gambar2 dalam majlis tu. Belum dapat lagi dari Photographer. The event was a huge success. We got a lot of good feedback from our students, guests and our Guest of Honor. Really good. Credit to everyone. :D

Sampai sini dulu ... pagi2 tadi hujan so basah sikit kat luor tu. Ini mesti jap lagi basah selipar aku naik moto pegi keje. Ngeh ngeh ngeh .... ketemu kita di post yang seterusnya !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...