Pages

Monday, April 4, 2011

cara 'penyampaian' aku dalam blog ini

Assalamualaikum,

Nak share sikit yang terbuku dalam kotak fikiran aku ni setiap kali aku nak post benda-benda baru dalam blog ni. Kalau diperhatikan ayat aku ni kadang2 boring je kan ~ takde yang menarik sangat ... tu yang traffic selow je ~ ngehngehngeh ~ ...


Rata-rata blog yang aku baca penyampaian dorang memang simple tapi menarik minat untuk membaca. Aku ni kadang-kadang skema jugak sebab apa-apa pun aku refer to basic. Apa yang basic tu? Agama ~ :) ... bila berblogging ni macam-macam yang kita nak tulis ... tapi mesti kena ingat sentiasa ...

Apa yang kita nak post tu mestilah tidak sampai menghina orang ... jangan ada yang menjatuhkan aib orang ... benda-benda lucah ... mengutuk orang lain ... ~ maksud aku tidak keterlaluan dan sebagai pelajaran ... paling utama bab agama sebab yang ni aku tengok ada yang main pakai 'pendapat' sendiri amik ayat skit pastu explain jele-jele tanpa merujuk sumber yang sahih ...

Ada banyak aspek kena  ambik kira ... mungkin sesetengah post tu sebagai memberi pengajaran ... ~ walaupun nampak seperti mengutuk ke ape tapi cara penyampaian dan susunan ayat kena betul supaya orang faham ... kalau pakai taburr je memang la orang suka ~ penyokong ramai wooo ... TETAPI ...

Silap aribulan kena saman sapa tanggung? pembaca? kawan ketawa bersepah weh ~ hik3 ... wah ni pun kira pedas ni tapi kan peribahasa tu ... cmtu la maksud aku ... harap semua faham ... anyway ... renung2kan dan selamat berblogging ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...