Pages

Tuesday, April 5, 2011

pemandu kereta yang bawak macam h****

Assalamualaikum,

Panassss ... panasss ... sebenarnya dah reda dah tapi bila teringat balik buat aku naik angin betul la. Masuk 2 hari lepas dah 2 kali kereta potong motor aku sipi-sipi je nak kena ... haishhh ~ memang sah dorang ni tak pernah naik motor ... akal pun tak tau letak kat mana ...

Sebagai penunggang motosikal aku pun tau nak kena bawak belah lane kiri sebab kete kan besar ... tapi bila duk belah kiri pun kereta nak pecut belah kiri apa citer? Buang tebiat? Al kisahnya mula-mula tu aku on the way balik umah lalu highway ... ada sebijik kete Swift putih ni bawak macam pelisit sampai aku nak dilanggarnya ~

Lepas tu bila masuk simpang kat MRR2 menuju Tol Gombak pun nak potong semua kereta yang ada ~ tak ingat mati ke budak tu ... 2 hari lepas pulak sebijik Honda Accord yang gedabak tu bawak macam h**** jugak ... yang ni lagi dahsyat sebab pagi2 kete banyak kat area Pekeliling KL pun nak bawak cmtu ~ teksi nak benti tepi dier plak yang horn ~ ikutkan hati aku kasi pecah tingkat kete mamat tu ~ panasssss ~ ...

Kepada pemandu kereta di luar sana, beringatlah kita ni kat Malaysia banyak lagi orang bawak motor kapcai termasuk la aku ... bila memandu tu ingat penunggang motor jugak sebab bila jem pun kena slow ... time tu la korang nak laju2 nak tukar lorong ~ no point ... silap ari bulan kete korang kena calar ~ bawak elok-elok ... kalau yang rempit tu lain citernye ...

Pandu dan tunggang dengan selamat ... ingatlah orang yang tersayang ... kalau takde cuba sayang diri sendiri ~ :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...