Pages

Sunday, April 10, 2011

oh blogku ~

Assalamualaikum,

Haishh ~ dah mula bersawang dah blog aku ni ye ... hehehe  ~ maaf la kepada semua pembaca kot2 korang tengok blog aku ni takde entry baru. Agak busy sikit 4 hari lepas ditambah dengan kesihatan yang kurang baik. Aku berselubung selimut menggigil kesejukan semalam lepas solat Subuh sebab nak demam.

Alhamdulillah kepala tak la sakit sangat. Biasa aku ni kalau nak demam berdenyut2 kepala. Migrain la kot. Dulu sampai 2 minggu tak hilang berdenyut aku dah cam gugur jantung takut ada yang tak kena ngan otak aku ni. Semalam pulak kebetulan aku attend wedding officemate aku kat Hotel Renaissance ... dah aku minum air sejuk ... memang kena la pagi ni kan ~ hehehe ...

Ok lah~ saje je bagitau korang aku tak sempat nak update blog ni ... InsyaAllah ada kesempatan aku update ye ~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...