Pages

Wednesday, April 27, 2011

goodluck! untuk mereka semua ...

Assalamualaikum,

Di sini dengan segala hormatnya ... ok chop! ... macam baca ucapan atas pentas la pulak . hehehe .. Ok memandangkan sekarang ni tengah musim untuk budak-budak Universiti ngan Politeknik ke Kolej mana-mana ke tengah prepare nak EXAM ... aku nak buat special wishes untuk dorang.




GOODLUCK IN YOUR EXAMS TO EVERYONE !!! STUDY SMART ... KALAU TAK TAU NAK JAWAB KORANG 'GORENG' JE LA ...

Ucapan ni terutama sekali untuk adik aku yang kat Politeknik (tapi aku rasa dier balik hari ni sebab dah habis paper), untuk student UITM Dungun (bila masa aku budak UITM?) ... Kak Ngah di UM (ni kak ngah orang lain punye) , kawan2 yang sambung study dari Politeknik Shah Alam dulu dan semua bloggers2 sekalian !

Aku takde tips untuk korang tapi nasihat aku JANGAN study sampai Subuh ke apa sebab otak kita pun perlukan rehat yang cukup. Jangan lupa doa kepada Allah mintak semua berjalan lancar ... amin ~

Dengor2 pasni budak Universiti cuti sampai bulan September ... Aku bukan budak U tapi aku tau la ~ perghhh ... itulah musim yang bagus untuk korang cari duit lebih buat keje part time. Bukan musim 'mengawan' ye! Mana2 bloggers tu korang update la blog korang sampai kalah Ben Ashaari ... hahaha ~ gurau je Ben yer ~

Selamat 'menggoreng' semua ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...