Pages

Friday, April 15, 2011

rudyson7 dan sawang-sawangnya ~

Assalamualaikum ...

Wah ~ ingatkan lepas letak entry waktu aku kurang sihat boleh la aku update blog ni ... rupanya sampai sekarang aku tak update lagi ... sorry ye pembaca2 sekalian (ada ke pembaca???) sebab sedikit busy. Cewah ~ tu je alasan paling common orang bagi kan ...

Lerrr ... ni je pun sawangnye ~


Tapi memang betul pun. Tapi ni kan sebenarnya pengalaman jugak sebab nak jadi blogger ni bukan senang kan . Nanti kalau dah ramai follower lagi banyak kita kena contribute supaya follower terus menyokong kita. Ni pun dah bersawang-sawang dah blog aku ni sebab lama tak update. Ada sape2 nak tolong bersihkan ? Hehehe ~

Sekarang ni tengah sibuk dengan Konvokesyen pertama Asia E University. Macam-macam kena prepare . Hahaha ~ macam la aku ni orang yang penting sangat kan ... banyak jugak keje lain kena buat sebab semester ni masih berjalan. Nanti aku share ngan korang majlis konvokesyen tu nanti. Ok? Konvo tu weekend ni je pun ... Tunggu~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...