Pages

Wednesday, February 9, 2011

:: tips > untuk orang buncit ::

Salam kepada semua, 

Ahah! Aku nak share dengan hangpa semua especially yang perut agak-agak dah naik skit macam perut aku ni. Tapi perut aku masih ada harapan kata orang. Hehehe ~ aku dapat video ni daripada kawan aku melalui email. Video ni menunjukkan senaman nak dapatkan Six Pack Muscle kat bahagian perut. Ilustrated kartun punye. Bukan manusia betoi. Ce tengok video bawah ni.


Banyak lagi video macam ni dalam YouTube. Aku dah cuba praktikkan senaman ni dan hasilnye? Rileks dulu ~ hahaha ~ senaman ni perlukan komitmen setiap hari kalu nak cepat kempes perut. Jangan lupa buat senaman ni atas tempat lembut. Kalau atas lantai simen makin parah ada la. Makan pun kena jaga jugak. Kita orang Malaysia ni ramai yang 'pergi' sebab makan. Kalau boleh kurangkan makan nasi. Jangan la plak kurang makan nasi korang makan McDonald hari-hari. 1 pack kat perut tu memang sudah pasti kalau gitu. Kuang3~ Kalau tak berjaya jugak bak kata kawan aku ... amik marker pen tulis kat perut '6 pack' . Abis cerita ~ silalah mencuba ~~~ :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...