Pages

Wednesday, February 16, 2011

:: salam maulidur rasul ::

Salam kepada semua,

Memandangkan rumah aku takde internet di hari cuti semalam, tak sempat aku nak update blog aku ni. Tapi hari ni aku tetap nak share dengan semua sambutan Hari Kelahiran Rasul dan Nabi kita semua yakni Nabi Muhammad S.A.W. Tanpa kita sedari sudah lama Nabi Muhammad meninggalkan kita namun Baginda lah yang menjadi ikutan kita dan InsyaAllah marilah kita sama-sama sentiasa amal dan ingat pesan Nabi Muhammad serta berdoa semoga kita diberkati Allah di dunia dan akhirat. Amin~

Jom kita tengok info mengenai Maulidur Rasul ni dengan kelebihan bulan Rabiul Awal. Klik dekat link blog kawan aku ni:

..ロスマワニ..n0thing impossible...: Salam Maulidur Rasul ..:


p/s: Rosie ~ aku link kan blog kamu ye ... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...