Sunday, May 1, 2011

selamat hari pekerja 2011 !!!

Assalamualaikum,



Mesti semua tengah rileks-rileks duk kat rumah kan ? Maklumlah hari ni kan cuti hari pekerja. Maknanya semua sedang bercuti. Aku yang selalu kerja hujung minggu pun cuti hari ni. Rasanya dah lama aku takde cuti weekend. Penat jugak wooo ~

Entry ni khas untuk semua rakan dan keluarga dan semua la sebab aku nak ucapkan Selamat Hari Pekerja 2011 ! Tapi mana yang keje bahagian retail macam aku dulu hari ni mesti korang bekerja jugak kan .~ takpe ... bayar triple beb ... hehehe ~

Yang bestnya kali ni Hari Pekerja jatuh hari Ahad hari ni so dapat la ganti besok cuti skali kan~ seronok negara kita Malaysia ni sebab memang baaaanyyaaakkk cuti. Best! ... hahaha~ Ok la ~ memandangkan arini cuti aku nak cuci baju kemas bilik . Orang bujang la katakan ~ baru je rendam 2 baldi kain baju. Besok 2 baldi lagi .. oooppss. ~

Selamat bercuti semua ... mana yang bekerja tu selamat bekerja lah kan ... kalau nak baca asal usul Hari Pekerja ni disambut boleh klik SINI

Terima kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...