Pages

Thursday, May 5, 2011

page baru rudyson7 - Al-Quran

Assalamualaikum,

Terlupa aku nak khabarkan kepada korang semua bahawa aku ada buat satu page baru dalam blog ni. Kalau sebelum ni ada satu page aku letak biodata aku. Tapi aku dah tarik balik sebab aku nak sediakan dalam satu bentuk yang menarik. Hehehe ~

Page yang baru ni ialah 'Al-Quran' . Kenapa nama page tu macam tu? Ha ... sebab dalam kita meluangkan masa membaca blog-blog yang ada boleh la sambil dengar bacaan ayat-ayat Allah. Terima kasih kepada listen2quran.com yang sediakan platform flash dan audio bacaan Al-Quran.

Terima kasih juga kepada sebuah blog yang mana aku terjumpa web tu. Aku tak berapa ingat nama blog tu sebab aku terjah dan tutup. Hehehe ... Jom luangkan masa mendengar dan kalau boleh ikut sekali baca. Boleh dapat pahala. Amin ~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...