Pages

Sunday, May 15, 2011

ada apa dengan nombor SEPULUH?

Assalamualaikum,



Dah lama rupanya aku meninggalkann blog aku ni ... balik2 blog aku tak up-to-date la kata mat salleh kan ... hee ~ tu yang prestasi kurang tu. Hahaha ~ .. maklumlah ... masih belum jadi blogger tegar lagi. Bila time rajin memang banyok benda nak post .

Bila aku kira-kira rupanya kali ni 10 hari aku tak update blog ~sorry la ek ... sedikit sibuk dengan kerja dan holiday ... ececece ~ alasan biasa la tu kalau blogger tak update blog .. hahahah ~ tu la maksud ada apa dengan nombor SEPULUH ... 10 hari tak update blog baru hari ni aku ada peluang nak jenguk ...

Takpe2 ... pasni aku nak post citer2 menarik yang berlaku ... muahahaha ~ nantikan ~~~ ... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...